Buitenkeuken

Zoals jullie al hebben kunnen lezen, kan ik mij ei volledig kwijt in mijn tuin. En één van mijn wensen was om in het tuinhuis en extra keuken te hebben. Afgelopen jaar stond de camping koelkast er al, maar ik wou het netter hebben.


Zo heb ik van een oude stelling, de latten gemaakt. Hierboven op heb ik een plaat OSB gelegd en dit heb ik 3 maal geschilderd. De randen heb ik afgewerkt met sier latjes en deze zijn geschilderd in dezelfde kleur als het aanrecht.

Op de achterwand heb ik 2 planken bevestigd, welke ik gemaakt heb van een oude pallet. Van de tijd dat we kampeerden hadden we nog een kook toestel staan, deze kwam goed van pas nu. Want nu kunnen we naast barbecueën, ook koken daar. 

Als we nu weer achter in de tuin gaan koken hoeven we niet steeds naar voren te lopen omdat het nog in huis ligt. Of omdat er in huis ook nog eten op staat.


We hebben wij de Action een paar pannen opgehaald en deze gebruiken we dan in de buiten keuken. Kamperen in eigen tuin. We zijn tot dus ver erg tevreden over het resultaat. Momenteel zijn we bezig om deurtjes voor de onderzijde te maken.