Ontbijt muffins

Daar is dan eindelijk het moment. Ik mag (net als alle andere ouders)met onze zoon iets maken voor het kerst ontbijt voor de peuterspeelzaal. Enorm leuk vind ik, alleen wat zullen we gaan maken?

Mijn eerste gedachte is Cupcakes maar als ik naar huis rijdt, bedenk ik me dat dit niet echt als ontbijt kan. Al gauw hebben we Ontbijt muffins bedacht. In het weekend hebben we dit direct geprobeerd en ze waren heerlijk!






Het recept,
- 6 Plakjes brood naar keuze
- 9 Eieren
- 6 Plakjes ontbijtspek
- Bakpapier
- Bieslook
- Peper en zout
- Muffin vorm


De bereiding,
- Kies brood naar keuze en maak hier een vierkantje van. Deze kun je makkelijk in de muffin vorm drukken.
- Doe in elke muffin vorm een reep ontbijtspek.
- Kluts de eieren, gebruik per 2 muffin vorm, 3 eieren.
- Schenk de eieren in de vormen.
- Bak de ontbijt muffins op 180 graden, 30 minuten gaar.
- Decoreer de ontbijt muffin met bieslook.